Astral Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık varmış bu durumu yaşayıpta kaçıncı gün doğurdunuz acaba? Herkesin farklı olur tabi ama merak işte🤷🏼♀️
Asli_k Astral 40. Haftaya kadar 1.5 cmdi 40+3te sancıyla beraber 5 saat içinde doğurdum allah hayırlı doğum nasip etsin canım
Tospikannesiiiii Astral 40.haftada çatıda hiç açılma yoktu 40+2 de 4 cm açıklık ile yatışım oldu yarım saatte 8 cm oldu sonra da Bi anda dogurdum 😊 gününüzü doldurduysanız tez vakitte alırsınız inşallah kucagınıza
Asli_k Astral kendi sancımla gittim gece 1di doğuma kadar 2 kere serum aldım Ama bana suni sancı taktık falan demediler hızlı ilerledi zaten açılmam sabah 5bucukta doğurmuştum
Cicilibicili Astral olmadı valla 😅 37. Haftamda çatı muayenesi oldum 3-4 cm açıklık var dedi. 39. Haftada nişanım geldi ve sancılarımla hastaneye gidip doğum yaptım. Açıklığım suyum patlatılınca arttı
bbnngg Tospikannesiiiii hamileyken düzenli egzersiz ya da yürüyüş yapmış mıydınız? Anladığım kadarıyla doğumunuz güzel olmuş
Astral Hayalimdekiseruven arada yokluyor adet sancısı gibi işte dün gece bi kaç kere belimden bacaklarıma vurdu uykudan uyandırdı
Nrzorlu Astral teşekkür ederim canım 🌸 bende gidecem ve merak ediyorum acaba bakarlar mi falan diye o yüzden sordum
Cicilibicili Astral eğer 39. Haftada olmasaydı doğumum 40 ta riske atmak istemiyordu doktorum gelmezse biz başlatalım demişti
Astral Nrzorlu genelde 37. Haftadan sonra bakılıyo canım zaten söylüyor doktor haftaya çatı muayenesi yapıcam diye
2anneoluyorum Astral beni 2 cm ile yatirmislardi ilk doğumda burda okudukça şok oluyorum hep bırakmışlar
Astral 2anneoluyorum 4 cm ile 2 hafta bekleyen var baksana 😀 doktora göre değişiyo demek ki ama sizin 40 haftayı falan geçmiş miydi neden hemen aldılar doğuma?
Astral Cicilibicili bende öylr olcak gibi bugun nst de hiç sancı yoktu doktor gelmeye niyeti yok dedi 😔