Reisezg Nasılsınız ne gibi belirtileriniz var beklemek artık yordumu doğsun bir an önce diyormusunuz yoksa halinizden memnunmusunuz evettt??😂😂😂
Egamze Reisezg 39haftaligim ne gelen var ne giden acilmada yokmus doğurmak istiyorum harekette ediyorum ama tik yok
Esrabozkurtt Reisezg ay 38+5 iz hiçbir belirti yok pilates egzersiz ona rağmen tık yok artık doğurup kavuşmak istiyorum 🥺 biri burada hint yağı içip doğurmuştu bakalım son çare o 😂😂
Aysesinan23 Reisezg 38+4 deyiz . Ama doğmaya niyeti yok gibi . Yarın randevumuz var . Büyük ihtimal haftaya sezeryan için gün verir. Çünkü tüp bebekle hamileyim en fazla 39. Haftaya kadar beklerim sancı olmazsa sezeryan demişti.
Aycan051415 Reisezg 39+5im sürekli yalancı sancim var günde 5 6 7 defa 10 dakika 15 dakika arayla 5 6 sancı oluyo geciyo geri bi gerçeği gelmedi😅 penguen gibi yürüyorum artık yürümek çok zor veee daha doğuracak gibide hissetmiyorum
Reisezg Egamze bende öyle açılmam yoktu hergün 10 bin adım atcaksın dedide mümkün değil hava cok soguk evde kendi cabalarımla yapıyorum
Poyrazinannesi01 Vallahi bende 39+4 ama kızlar devlete gittiğim için ne vsjonal muayene ne çatı hiçbir olmadı açıklık varmı bilmiyorum 😁
Poyrazinannesi01 Htcgny68 hiçbir bilmiyorum normalde bugün kontrol vardı grev var diye iptal oldu blki cumaya kadar sancum olmazsa suni verirler
Reisezg Aycan051415 onu bende hissetmiyorum herkes diyo haftaya gelecek benim hiç öyle bi hissim yok😂😂😂 millet benden daha hisli
Htcgny68 Poyrazinannesi01 iptal olduğunu nasıl anladınız benim de yarın randevum var da hala aktif duruyo randevum
Esrabozkurtt Reisezg ay Allahım bize hayırlı doğumlar nasip etsin şu an pilates topunun üzerinde zıplıyorum haydi kızlar dua zinciri totem ne gerekiyorsa yapalım 😂😂
Poyrazinannesi01 Htcgny68 Bn 3 güne bir gittigün için randevu alamadim ondan dolayı hastaneye kadar gittim geri glfim