Damlataha HZE valla bende doğsun diye konuşuyorum 😁 çünkü çok ağrılarim oluyo bide iki tane daha çocuğum var biri okula gidiyo çok zorlaniyorum oyuzden sağlıkla gel Bi an önce gel diyorum 😁😁
HZE Damlataha ahahhaha çocuk olunca cok zor olur tabii. Erken doğunca küveze girer diye korkuyorum, minik küveze girmeyip sağlıklı olacaksa 35 36da da gelsin sorun yok 😂
Seyma93 HZE bizde annemle kız kardeşimle yapalım diyoruz haftaya💙 çok güzel geliyor odası sürekli açıp açıp bakasım var😅
Damlataha HZE valla sorma ne zor ne zooorr 😁😁 ilk hamileligimde ne rahattım oohh yatıyordum hep ama sonrakilerde topuklar biyerlerime vuruyordu ki ağrılarım başlayana kadar 😁
Prnss__24 HZE ah sen mi benmi ben aşırı hareketli bir insanım nöhlr yavaş yavaş hareket etmek zoruma gidiyo 😂😂😂
Kumsalsmom HZE kıyafetleri yıkadık dolaba yerleştirdik herşeyini sadece çantamızı hazırlamak kaldı baya yorucuydu eşimden Allah razı olsun çok yardım etti herkese kolay gelsin 😍🙏🏻
caganin_annesi Damlataha kaç kg ki benim bebiş 32. Haftada 2200 şu iri dedi şu an 34+1 iz kaç oldu hiç bilmiyorum
HZE caganin_annesi Biz 33+0da 2276 gr.dı, doktor normal dedi. şimdi ne kadar ben de bilmiyorum Perşembe 34+0 olunca göreceğiz
Berru 30 haftalık herşey yıkandı keselere koyuldu.Ufak tefekler kalmıştı onlarda bitti dün valizi hazirlayip arabaya koyduk şuan 34 haftaligim arkamda yapacak kimsem olmadığı için erken erken herşeyi hazırladım en azından kafam rahat