HZE Kızlaaaar hazırlıklar tamam mı, napıyorsunuuuuz? Bebiş çamaşırları yıkandı mı, çantalar hazır mı, heyecan dorukta mı 😍😍😍
kahvesever__ HZE kıyafetleri yıkandı ama ütülenecek dolaba yerleşecek hastane çantası hazırlanacak ama ben çok üşeniyorum
Ozlemdiril HZE 34 oldum tam dün şükür hersey hazır sadece bir lohusa takımım var onun gelmesini beklıyorum gelince yıkayıp çantama koyacagım ayın 15 ine falan sezeryan olcam oglum 2 yasında onda oldm diye bundada olcam mecvur bakalım çok yoruluyorum artık dogursamda ona baksam diyorum bakmak hamilelige göre daha kolay bence ☺️
Annelikooneko HZE 33 haftalığız. Daha kiyafetler bile yikanmadi.🙄 Çocuk odamızın gelmesni bekliyoruz . Geldiği an baslycm insAllah
Eceguldemir55 Ozlemdiril ben de seninle aynı durum ve düşüncedeyim. 2 yaşında oğlum var dün 34 haftalık oldum. Doğursam da öyle baksam diyorum. İkinci kez sezaryen olucam bende heyecanlıyım nasıl geçecek süreç diye 🤗 rabbim yardımcımız olsun 🥰
Seyma93 HZE 33+5 olduk bizde öğretmenim doğum iznine çıktım💙 odası geldi ev temizlendi ama erken diye henüz yıkamadık eşyaları tozlanır diye haftay başlıcaz 🥰ben çok heyecanlıyım özellikle doğum nasıl olacak diye 🐥
HZE Seyma93 biz de 33+4üz, ben de öğretmenim ve izne çıktım 😂 Odası bugün geldi eşyaları yıkadık çantayı hazırladık böyle sıcacık oldu içim bi heyecan bi heyecan bakalım artık 🥰
Prnss__24 HZE 34+1 benimki daha bugün herşeyimi tamamladım şuan makinede yıkanıyolar hafta sonuna anca toparlarom herşeyi herhalde çok yoruluyorum 2.5 yaşıdna kızımda var çok ağırlaştım 🤦
HZE Prnss__24 Ben de o kadar hareketli bir insanım normalde ama artık kendimi kamyon gibi hissediyorum cok ağır hareketler artık :)
Damlataha 34+1 olduk bizde bekliyorum dört gözle.cumartesi gittim doktora bebek iri dedi çok kasik ağrılarım var iki hafta daha dursa iyi olcak dedi progestan verdi birde iğne vurdu tek seferlik.yatcan kalkma hiç iş yapma dedi bekliyoruz bakalım nezaman gelecem derse bebiş 😍😍
HZE Damlataha Bizim de erken doğum riskimiz var, doktor 37ye kadar bekletmeye çalışacağız dedi bakalım, acele etme diye konuşuyorum her gün benim kıza :)
caganin_annesi Damlataha kaç kg ki benim bebiş 32. Haftada 2200 şu iri dedi şu an 34+1 iz kaç oldu hiç bilmiyorum
Merve1850 Damlataha hafta olarak öndemi sizinki iriyse.2hafta beklettigine göre normal dünün dolmasını bekliyor o zaman bende 34 haftaligim gününe goremi alıyor acaba yoksa önde oluşuna goremi
Prnss__24 HZE ah sen mi benmi ben aşırı hareketli bir insanım nöhlr yavaş yavaş hareket etmek zoruma gidiyo 😂😂😂
Damlataha HZE valla bende doğsun diye konuşuyorum 😁 çünkü çok ağrılarim oluyo bide iki tane daha çocuğum var biri okula gidiyo çok zorlaniyorum oyuzden sağlıkla gel Bi an önce gel diyorum 😁😁
elifinilki27 HZE Bu gece 34+0 olucaz inşallah maddiyattan dolayı hala birşey yapamadık Allahım izin verirse en kısa zamanda halletdicez bir de taşınma işi çıktı başıma