Arya22 Dilek1001 En başından beri kullanıyorum 37.haftamdayım şu an bana bulantı veya başka bir etki yapmadı
Ince_imral Dilek1001 re genesis maxı kullandım 2 ay boyunca mide bulandırmıyor aksine çok faydası olduğunu söyledi doktorum ama her gün aynı saatte içmen gerekiyor canım etkisini tam görebilmen açısından mesela bugün çğlen saat 12 de içtiysek artık her gün o saatte içmeye özen göster
FeriDee Dilek1001 bunları kaçıncı haftada hangi dr veriyo. Bana. Veren olmadi sağlık ocağı mi veriyo acaba
Afra_123 Damla olanı aynen kullanıyorum ekmeğe damlatıp öyle alıyorum. Benim kullandığım multivitamin bu değil Anna mom onu alınca midem bulanıyor bazen balık kokusu geliyor
Glzz Dilek1001 benn kullanıyorm ilk doğmumdada kullandım vitaminden cok memnunum..balık yağlı ve folik asit kullanmana gerrk yok onu kullannca..Bulantı yapmadı canım hatta tam tersi direncimede iyi geldi regenessden bahsediyorum..☺️
Glzz Dilek1001 Düzenli kullan canım ben yredyoldan indrmli aldm 3 lüsünü..ercekten güzel vitamn direnc artırıyor inşallah sanada iyi gelir bebeginede iy gelir🌸🤲🏻
yagmur_s Dilek1001 ben kullanıyorum canım. Mide bulantısı yapmıyor sanırım. Şu an 13+2 yim 2 haftadır bitti bulantı bu vitamin yapsa yapardı yine heralde. Bir sorun yok bende
yagmur_s Dilek1001 geçen çarşamba 12+4 de ikili teste gittik öğrendik 🙏🏻 erkek. Pozisyonu iyiydi doktorumuz hemen gördü.
Snb Dilek1001 ben kullandım kokusu yok mide bulantısıda yapmıyor bebişe çok güzel kilo aldırıyor çook memnun kaldım ☺️
Dilek1001 yagmur_s bende Perşembe 12+3 de kıza benziyor dedi bacak arasına bakti çıkıntı yoktu hiç bakalım 14. Haftada sonuç almaya gittiğimde bu doktora da sorcam ne dicek