Dimpleee Benim de kasıklarım son bir haftadır ağrıyor hala devam ediyor acı verici değil ama adetten farklı göğsüm de ilk kez bugün hassaslaştı başka bir belirti yaşamadım. İnşallah isteyen herkes sağlıcakla sahip olur
MM5 Bat 21 mart akşama doğru normal kaset test yaptım negatif,birkaç saat önce wcde peçeteye pembe kahverengi kılcal damar şeklinde leke geldi bir daha gelmedi.normal regl belirtileri ara ara gelip gidiyor.yerleşme olmuş olabilir mi
Nazendehanim MM5 normal kaset testte çıkacağını sanmıyorum 5 gün önceden , leke bir daha gelmediyse yerleşme olabilir keşke erken gebelik testiyle deneseydin
Nazendehanim Dimpleee hayırlı olsun canım inşallah sağlıklı gebelikte , erken öğrenmenin dez avantajı bu işte çok bekliyorsun
Nazendehanim uzumlukekimmm anladım canım dün yaptıysan 6 gün kala yapmış oluyorsun acaba tekrarlasan mi
uzumlukekimmm Nazendehanim dün yapmayacağım reğlimin geçmesini bekleyeceğim diye kendime söz verdim dayanabilirsem bakalım😊
2_prens_annesi3363 Bfduam ben hiç ovulasyon testi almadım eve ama.bu ay bir dolu bir boş olarak ilişki yaşadık hep öyle tutttu
LyllyL uzumlukekimmm bende dün gece tekrar test yaptım yine negatif ama göğüs uçlarında hala hassiyet var ve biraz önce karnıma ağırlar girdi adet olucam gibi üzgünüm Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
uzumlukekimmm LyllyL benimde kasıklarım da sancı var ama negatifi görünce regli olucam sanırım ondan dolayı.. Hakkımızda hayırlısı olsun sizde canınızı sıkmayın