Bence doktor değiştir bende devlet hastanesine gidiyorum bebegim kafası 3 hafta önde gözüküyor bu biraz beni korkuttu açıkcası baya doktorum hemen niye korkuyorsun ki en fazla sezeryanla alırım korkma dedi ben bir sıkıntı mı diye korkmustum çünkü oda bir sıkıntı yok sezeryanla alırız dedi doktordan doktora değişiyor bence hastaneyle alakası yok doktorumnu değiştirmelisin benim arkadaşımın bebegide iriydi direk sezeryana aldı doktor ikisinide tehlikeye atmamak için devlette takipliydi o da