Devamlı soruyorum kusura bakmayın ama bilgi sahibi birisi olur umuduyla yazıyorum. 39+2 haftadayım bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor. Kan değerim hgb 9, 5 . Yani normal doğum benim için bebeğim için riskli . Çatı muayenesi dahi yapılmadı. Sezeryan istiyorum denilince risklerini anlattı kanama , enfeksiyon ve anestezi yan etkileri ameliyat sonrası ağrı sızı falan filan diye baya korkuttu . E normal doğum da bebeğin kanalda sıkışma ihtimalini neden konusmuyo ? Kan değerim düşük ise normal doğum da daha çok kan kaybı olmuyo mu ? Panik atak hastasıyım ıkınma gibi şeyleri yapamıcama eminim bu riski neden alıyoruz ? Doktoru degistirsem mi acilen akıl verin ihmal ediliyorum gibi hissediyorum . Normal doğumda hiç risk yok gibi davranıyor