menuder Sinemtaskara valla benim de 1 hafta geçecek gibi grevden dolayı ama sorun olmaz diye düşünüyorum koruma amaçlı sonuçta
Arzu7439 Sinemtaskara Sinemtaskara benimde aşı vurulduktan 2-3 saat sonra kolum ağrımaya başladı. Ertesi günde devam etti. Beden olarak halsizleştim. Böyle sanki biyerlere sığamaz oldum. Biraz uyuyunca toparladım. 2. Doz için korkmuyorum değil 😁
babyavocados Ben de bugün ikinci dozu oldum. Aşıdan beri bebeklerim çok hareketli, karnımda toplanıp duruyorlar, karnımın altı acıyor biraz da. Aşıdan olabilir mi gerçekten ?
Sinemtaskara babyavocados bunu hemen doktora sormalısınız bence, benim bugün göbeğimin etrafında bir ağrı oldu alakası var mıdır
Deletedmom_6 Sinemtaskara ilkinde bir şey yoktu 2.sini vurulduğumda 1 hafta kolum şiş gezdim ve baya ağrıyordu
babyavocados Sinemtaskara aşıyı sabah oldum bu ağrı akşam oldu sormaya fırsatım olmadı o yüzden şu an İyiyim çok şükür. Bir şey kalmadı hareketler de normal. Belki aşıyla ilgisi yoktur bilmiyorum ben de ilkinde böyle olmamıştı hiç. Yarın da olursa doktora danışım muhtemelen.
Eslemim34 Sinemtaskara Dozumu oldum çok bi ağrım olmadı sadece kolumu kaldırınca falan biraz oluyor du oda normal öyle çok değil cuma günü 2. Dozu olucam o nasıl olur bilmiyorum
Sinemtaskara Eslemim34 inş sorun olmaz bende sorun olmadı kaldırınca ya da biri dokununca ağrı oluyor