edis22 Rumeysaasgin bende ates oldu dudagim ucukladi atesden kemiklerimde agridi. Bide sizinkindede asi yerinde hafif sisme oldumu?
Memoli65 Sinemtaskara bir hafta önce oldum ateş vs olmadı ama kolumda inanilmaz ağrı vardı bir hafta olmasına rağmen gene dokununca agriyor
Gamzeates Sinemtaskara gmiş olsun tekrar evet akşama doğru daha cok cıkıyo ama geçer merak etmeyin ben de yatamadım maalesef ama cok uzun sürmedi iki gün
Bsr_5837 Banada dedi hemşire şişebilir ateş olabilir agrı yapabilir amaaaaaaaa kolda agrı bile olmadı çok şükür 2. Yaptırıcam bu hafta ❤️ Hissetmedim hiç korka korka gitmiştim yorumları okuduktan sonra ama herkes de farklı etki
Rumeysaasgin edis22 evet oldu canım ama normal bu durumlar 1 hafta çekicez artık ben de bugün yaptırdım
Sinemtaskara minikpandammmm sağlık ocağı aşı takiplerini yapıyor bizimki açıktı bazı şehirlerde kapalı
minikpandammmm Sinemtaskara benm de 2. Dozu olmam gerekiyor ama sağlık ocakları hastaneler grevde diye daha gitmedim