gamzecee eylulummmm benimde yok yok diye gezdim 21 haftamda şakkadan ortaya çıktı şimdi yarım dünya gibiyim😂
Canpolat eylulummmm karın kaslarına bağlı çıkar merak etme bir anda çıkıyor zaten benim de erken ama biranda çıktı eşim de şaşırdı sabret😘
Seyran00 eylulummmm 22+1 deyim hala yok göbeğim ikinci gebeliğim ic karın geniş veya dar olması ile alakalı dar olann cabuk cikio geniş olan 6. Ayda çıkıyor bebiş iyi olsunda ❤️
Elifkc eylulummmm 8ayligim şuan. Daha yeni karnım çıkmaya başladı 😁. Aldığım kilolar yüzünden gören siskoyum zannediyo 😁
erdem_agah eylulummmm 🙈 sağlıklı olsun inşallah elbette zorlukları olacak ama her ani çok güzel bir süreç. Allah kolayca atlatmayı nasip etsin ❤️
Mouradi eylulummmm 15+1 haftalığım hiç karnım yok sabahları yumruk gibi bi şey belirmiş sadece 😂 yemek yedikden sonra kocaman oluyor özellikle akşamlar 😅
anneadayiii271 eylulummmm aynen öyle canım iç karın geniş olunca büyümesi yavaş ve geç oluyor son aylara doğru çıkar canım merak etme :)
Hamile_anne27 eylulummmm bugün itibariyle 20 haftalık olduk ama benim de hiç karnım yok canım bazı kadınların pek çıkmaz ya da son aylarda çıkar
FatmaNur_27 eylulummmm canım 6 aylık olduk hala kimse anlamıyor hamile olduğumu yapıyla alakalı bebeginin gelişimi haftasıyla uyumluysa çok takilma