eylulummmm küçük olması daha iyi ben ilk oglumda 38. Haftada ogrencilerimle gere oturup etkinlik yapardım, bir sefer otobuse kosmustum 😁😁😁 şimdi bu oglumda karnım daha büyük kosamiyorum rahat egilemiyorum 34.haftadayiz geçen 3 yaşındaki oğlum koşarken onu yakalayamadim🙈 küçük karın iyidir.