eylulummmm Haftaya giricem ama hic karnım yok her zamanki gibiyim ne zaman çıkar acaba bazı kişiler paylasiyo kocaman olmuş bile hamile gibi gozukuyolar yada ben hic benzemiyorum soylemesem kimse anlamaz bile
Rengarenkk eylulummmm benimde öyleydi. 28-29 dan sonra çıkmaya başladı. Kontrollerde her şey haftasıyla uyumluysa sorun etmeyin
Villanelle eylulummmm kişiye göre değişiyor sanırım. Benim ikiz olmalarına rağmen hala öyle kocaman karnım yok. Kas yapısı ile alakalı dedi doktor
dilaradoyan eylulummmm 15. Hafta karnın çıkması İçin çok erken çünkü bebek çok küçük geliyo. Bünyeden bünyeye değişiyor tabi ama 19-20den sonra artık hamile karnı olduğu belli olmaya başlıyor
eylulummmm @Mine44 aynen canım ilk gebelik ama hic yok herkeste sen mi hamilesin bebek nerde o zaman fln diyorlar o kadar gıcık oluyorum ki
Mine44 eylulummmm aslında fit görünüyosn bı yandan güzel bişi ama ilk hamilelik insan hemen karnı büyüsn istiyor. Sürekli aynaya karnıma bakıyorum 😂 20 . Haftaya kadar çıkmaması normal kimseye kulak asma. Herkesin bedeni ve bebeği aynı değil. ❤️ Sağlıcakla gelsin kuzucuklar inşallah
ggkca eylulummmm şuan belki 100 gram bile değildir, minicik bir şey nereye karnın çıksın 😊 ve her zaman önemli olan sağlıklı olması, sağlıcakla doğsun İnşallah ❤️
bebeklerin_annesi eylulummmm hiç merak etme İç karnın geniş demekki benim De yavaş büyüdü karnım kızım da Şimdi 8 haftalık hamileyim kızımdan kalma biraz karnım var bak büyüdü diye kendimi kandırıyorum 😂 Bende hemen çıksın istiyorum
eylulummmm @dilaradoyan he anladım canım benim için sorun yok aksine daha rahat olur ama herkes çok saçma şeyler söylüyo sinir oluyorum sen mi hamilesin fln yapıyorlar gıcık oluyorum