Rabism bana da söylemişti detaylı ultrasyona yönlendirdi. Detaylidaki doktor kistin önemsiz olduğunu olsa bile bebeğe bir zararı olmayacağını söyledi. 2 hafta sonra kontrole gittiğimizde kendiliğinden kaybmustu. Sizde içinizi ferah tutun. Olsa bile bebeğe bir zararı yok. 28 haftaya kadar kendiliğinden kayboluyor