Rabism İlk hamileliğim 21+5 haftalık doktorum bebeğimin beyninde kist olduğunu farketti ve beni başka şehirdeki dr yönlendirdi endişeliyim anneler:/ İlk mesajım bilgili anneler olabilir diye yaZmak istedim:)
Mevaninannesiii Rabism canm eltime de öyle söyledi başka doktora da göründü o da zamanla geçeceğini söylemisti , zamanla da geçti bebek doğdu hiçbir problem yok kendini korkutma bir kac doktora daha görün 🌸
minikportakal Rabism canım benim de bebeğim de vardı 16. Haftada iki tane kayboluyormuş eğer başka bi bulgu yoksa bebekte 22. Haftada ayrıntılı da kaybolduğunu gördüm ayrıntılı yapan doktor biz bunu önemsemiyoruz eğer başka bi bulgu yoksa 28. Haftaya kadar kayboluyormuş
Emedko Rabism cnm kistler geçiyor merak etme . Benim oğluma da öyle demişti ama bebegin haftasi büyüdükçe geçiyor kist. İçini ferah tut . Oğlum doğduğu zamanda hicbirseyi yoktu çok şükür 😊
Rabism Mevaninannesiii Çok teşekkür ederim cidden kalbim biraz da olsa rahatladı inşallah öyle olur tekrardan teşelkür ederim🤍🤍
Rabism minikportakal inşallah vallahi banada öyle dediler sizde böyle deyince DHA çok rahatladım teşekkür ediyorum Allahtan umudumuzu kesmeyelim inşallah 🙏🏻☺️
Rabism Emedko çok şükür vallahi ablam içimi rahat ettirdiniz benimde oğlum olacak Allah’ın izniyle ☺️❤️
Zeyzey_12 Rabism canım bana da söylenmişti ama doktorum benim baya bilgi vermişti bu geçici kist demişti çok şükür gerçektende geçti. Sana doktorun ne dedi tam olarak test sonuçların nasıl çıktı ikili üçlü?
Rabism Zeyzey_12 vallahi ablacım banada öyle dedi dr endişe etme 28 haftalıktan geçer dedi ama yinede ne olur ne olmaz beni başka bi dr yönlendirdi ikili üçlü taramam güzel çıktı elhamdulillah bu hafta belli oldu bu olayda işte detaylı ultrasonda bakalım hiç kendimi sıkıntıya girecek şekilde düşünmüyorum herşey Allahtan inşallah bakalım 🙏🏻
2105_iyiki Rabism canım 18.haftada bnmde sol tarafnda vardı 30 haftalkken geçti yüzde90 geçiyor merak etme stres yapma sadece
Rabism 2105_iyiki teşekkür ediyorum siz güzel anneler hepiniz kalbimi rahatlattınız vllhi burası ne güzel yermiş ya ☺️❤️🙏🏻
Zisanince Rabism özellikle öyle bir şey varsa sabırlı olmak zorundasın kendini asla ve asla bırakamazsın bebeğini düşüneceksin ağlamıyacaksın hep dimdik bebeğinin yanında duracaksın Ben 20 yaşındayım geçen sene ilk bebeğimi doğurdum hlhs tanısı koyuldu En ağır kalp hastalığı binde bir denk gelir dedi doktorlar kalbinin sol tarafı yok sağda kapakçıkta yetmezlik var delikler var damarlarda sıkıntı var akciğer deki damarlarda da sıkıntı var aort ve şah damarı da aynı şekilde sıkıntılı bebeğim 4 gün yoğun bakımd ayardı durumu kötüleşince eko çektiler orda anlaşılıp sevk edildi yolda ölür ameliyattan çıkma şansı yok denildi ameliyattan çıktı yoğun bakımdan çıktı eve geldik 5 adet hap kullandım ona saati saatine dakika dakikasına yarım saatte3 defa atlet değiştirdim gerekti ameliyat yeri mikrop kapmasın diye Ameliyat yerinin altı kapanmadı hastaneye gittik canlı canlı yanımızda kestiler sıktılar birşey varmı diye dimdik yanındaydım gözümün içine bakıp ağlıyordu daha 3 aylık ne günahı var yavrumun içime attım çünkü hissediyor Yurt dışından özel mamalar getirttirdim kilo alsın bir dahaki ameliyata kadar her hafta farklı bir oyuncak aldım çok. Heycanlanıyordu oyuncak görünce eşimle ne gerekiyorsa yaptık ama malesef ki ikinci ameliyatı kaldıramadı bu savaşı kazanan çocuklar olduğu gibi kaybedenler de oluyor girdim kızımın yanına hoca yıkıyor heryerinden kan geliyor daha 4,5 aylık bir melek canım ciğerm öldüm dedim bittim herşeyimi ona adamıştım arkaları morarmış önü kesik dikiş kolları bacakları bir süre piskolojik tedavi aldım şuan tekrar hamileyim ama sana demek istediğim kendini herşeye hazırla sen daha şimdiden kendini bırakırsan o küçücük bedenden dayanmasını bekleyemezsin rabbim herşeyi bilir herşeyim hayırlısını verir şöyle şeylere de denk geldiğim oldu anne karnında hasta beyninde kist var o var bu var denilip de sağlıklı doğan bebekler de gördüm ALLAH ın kudretinden sual sorulmaz kendini ALLAHA bırak dua et teslim ol tabiki hastane bak doktor ara ama en çok medet umacağım kişi her zaman rabbin olsun
Rabism Zisanince Ablacım senin çektiğin bu imtihanı bazı anneler kaldıramaz bile ama sen gencecik yaşında atlatmışşın cidden içim parçalandı her satırını okuduğumda. Küçük meleğimiz güzel yerde şuan inşallah Allahım tekrar yaşatmasın inşallah sağ Salim de büyütürsün bu bebeğini. Dediğin gibi herşey Allahtan Allahtan ümidini kesme sen. Dualarımdasın inşallah 🙏🏻
babygirlmommy Rabism benim de 16. Haftada 2 tarafta görüldü ama önemli bi şey olmadığını söyledi doktor 28. Haftaya kadar kaybolurmuş
Zeyzey_12 Rabism aynen öyle bende hiç takılıpda hamileliğimi zehir etmiyorum gerçekten geçiyor onlar hele bi de yanında başka bulgu yoksa Allah yardımcımız olsun 🥰😍
Zisanince Rabism saol canım inancını kaybetme ben oma kavuşacağım elbet bir gün bu inanç beni hayatta tutuyor
Betulsen34 Rabism gorumcemede oyle soylenmisti. Baska doktora gorundu. Zamanla silinir dedi yok oldu. Simdi sapasaglam 2.5 yasinda oglu