seri4270 Sevdanindogasi İlk hamileliğimde adetim geçmemesine rağmen 1600 küsürdü dediğiniz gibi bende 2. Düşük olunca endişelenmiştim
Aysenur57- Sevdanindogasi 17 iken öğrenmiştim 😌 çok erken öğrenenlerdendim bende. Şuan 3. Ayımıza giricez hayırlısıyla. Rabbim güzel haber almayı nasip etsin sizede 🙏
Asena17 Sevdanindogasi düşük mü ben 19 la öğrendim suan 37 haftalığım değerin düşüklüğü önemli değil 2 günde 2 kat artışı önemli kuzum
Htc58 Bende 69 la öğrendim iki gün sonra 240 lara yükseldi ondan 4 gün sonra 2000. Küsürlere yükseldi