Sevdanindogasi Kızlar bütün gebelik şüphesiyle kan verdim günüm geçmişti beta hcg 52 çıkmış pozitif gözüküyor ama doktorumla görüşemedim yarın gideceğim. Değer çok düşük gibi geldi bana
seri4270 Sevdanindogasi bende 47 ile öğrendm 37 haftalığız 2 gün sonra kan verin iki katlarsa normal gebelik 🌸
FKHA Sevdanindogasi düşük bi değerle öğrenmek önemli değil ki canım daha yeni gebeliktir. Önemli olan 2 gün de bir en az 2 kat artması insallah artar ve sağlıklı bir gebeliktir 🌸🙏🏻 Bu arada bende 55 ile öğrenmiştim
Sevdanindogasi seri4270 sağlıcakla kucağınıza alın 🙏🏻 Kaç haftalık dedi size adet döngünüz geçince mi test vermiştiniz. Benim ikinci hamileliğim olacak değer düşük olunca endişe ettim
seri4270 Sevdanindogasi 3 gün geçmişti adetim, kan verdim 47 çıkmıştı doktoruma yazdım 2 gün sonra tekrar ver bana yaz dedi ikinci verdiğim 104 çıktı gayet güzel daha kese gözükmez 1 hafta sonra gel dedi gittm gözüktü 4 haftalıktı
seri4270 Sevdanindogasi İlk hamileliğimde adetim geçmemesine rağmen 1600 küsürdü dediğiniz gibi bende 2. Düşük olunca endişelenmiştim
Damlacaa 72 ile öğrendim canım bende erken öğrenmissin biraz sadece , Gözün aydın Sağlıklica kucağınıza alırsınız inşallah 🥰🙏🏻
Sevdanindogasi Damlacaa teşekkür ederim ilk bebeğimde 750 ile öğrenince tuhaf geldi ondan tedirgin oldum 😊
Sevdanindogasi Leylasiva21 sağlıcakla kucağınıza alın inş. Benim tam 2,5 taşında bir kızım var. Planlı bir gebelik değildi günüm geçince şüphelendim erken gebelik testinde varla yok arası slik bi çizgi çıkınca kan verdim. Sağlıklı olur inş 🙏🏻
Tubakay Sevdanindogasi hayırlı olsun sağlıkla 😊ben de 42 ile öğrendim zaten bekliyordum test Cook silikti bir haftalikti sanırım 😃şimdi 28 haftaligiz 🤲