Doktorum ileride çok skıntı yaşayacağımı söylüyor çok fazla kansızlık var doğumdan sonrada çkk kan kaybedersin diyor daha dogumuma 3 ay var ne vitamin ilacı kullandıysam toparlanamadım kan yapan besinler nelerdir yada başınıza geldimi siz neler yapıyorsunuz kızlar acil toparlanma lazım