_busra06 ben de aynı isimleri duymaktan çok sıkıldım ve uydurma anlamları var çoğunun. Cennetin kapısının tokmağı, cennetten düşen ilk bişey bişey. :) Anlamları bunlar değil biraz zorlama. Seni çok iyi anlıyorum. Ama daha klasik ve güzel isimler var. Seninki bir nesil daha geriye gitmiş :)
Ben de oğluma isim bulamıyorum aynı sebeplerden. :)
Bir arkadaş yazmış daha klasik normal isimler seçebilirsiniz diye ben de öyle düşünüyorum. Mesela Ayşe eskimez de :) Ayşe Sare koydu bir arkadaş. Ayşe’yi kullanıyorlar.
Bilemiyorum, karar vermek zor. :) Ben kız olursa Nil Vera düşünüyordum. Bu da biraz son dönem isimleri gibi ama anlamı ve kulağa gelişi güzel uydurma değil :) aklında olsun.