_busra06 Deletedmom7373700 yok kız eşimin beğendiği isimler valla kaynanam isim söyledi o bile daha güzel kararsızım hala daha bende istemiyorum ama ikna edemiyorum😂
Deletedmom7373700 _busra06 eşiniz biraz eski yıllarda kalmış sanırım bacım bunlar ne 😂 babaanne ismi gibi 😂
Esrasena _busra06 ben erkek ismi olarak duydum hep Kameri o yüzden dedim.Züleyha da kendi başına daha güzel bir isim bence
_busra06 Deletedmom7373700 kız diyorum kaynanamın bulduğu isim daha güzel 🤣🤣 diyor ben karışmıyorum soruyorsun madem dinle
Bebek-C İkisi ayrı ayrı güzel isimler ama bir arada hiç olmamış. Züleyha zaten ağır bi isim olduğu için koyulacaksa tek başına konmalı.
_busra06 Bebek-C canım zaten burda bu isimler hiç yok değişiklik olsun dedi eşim genelde zaten ilk isimle çağrıldığı için bakalım daha düşünüyoruz
Irnasatka _busra06 alışagelmiş olsun güzel olur en azından bunlar ilerde arkadaşları için dalga konusu olabilir
_busra06 Irnasatka bizim burdakiler kalkıp bu önerilen isimleri koysam alay konusu olur maalesef biraz geri kafalılar gerçekten
Mom727373 _busra06 kamer soyadı mi? Züleyha nin anlamını bilmiyorum ama sevimli geliyor kulağıma. Kendi sever mi ileride teleffazu zor mu gelir bilmiyorum. Ama Kamer unisex mıymış? Ben erkek ismi olarak duydum şimdiye kadar.
Irnasatka _busra06 Elif Ayşe Naz bile koysanız daha iyi bence kabulde ederler eski isimler sonuçta eşinize çocukla dalga geçme ihtimalini anlatın belki mantıkla gelir
_busra06 Irnasatka bu da çok uzun oldu bee soyadı de eklenince 😑 3 isim de sülalede var maalesef hemde çokça en yakınım ablamın kızı
Irnasatka _busra06 örnek olarak böyle bilininen isimleri söyledim siz daha içinize sineni bulursunuz ama kamer falan gerçekten çok kötü çocuk büyüdüğünde sorgulayabilir