Beyzan738 stres ve üzüntü olmadıgı sürece sütün gelir Allahın izninle canım biraz raht olmaya calıscaksın hem cayını al hemde bebeğine mamada al benım sütüm az geliyordu bebeğim sarılkk oldu yogun bakımda yattı sütüm gelsin diye neler yaptım daha cok üzüldüm yavrum hastanede kaldı diye sütüm iyice gitti keske en bastan mama alıp verseydim de sarılık olmasaydı bebek sütümde kesilmezdi