37+2 haftaligim sezeryan olicam daha gün vermedi bu persmb kontrolüm var muhtelemen verir
Maddi durumum skntili..süt gelmez vs die endişe ediyorum bazen , herkez humana rezene çayı öneriyor trendyolda gördüm ondan almalımıyım gerek varmı sizce faydası var mı yoksa boş yere alnım🤷🏻♀️