rkyycbnn evet arkadaşa katılıyorum biraz azarlayıcı ve patavatsızca olmuş 6 gün önce yapılmaz diye bir şey yok adı üstünde erken gebelik testi aklına takılır şüphe duyar yapar ha hayal kırıklığı olabilir ama ona da yapacak birşey yok en azından aklında kalmamış oluyor iki üç gün sonra tekrar yapar yada adeti geçince yapar kişiye bağlı bence ne zaman isterse be zaman aklına şüphe duyarsa yapsın bende 6 gün önce yaptım gayet güzel çizgiyi gördüm erkenden yapıp gören bir çok insan var