sayre canım geç yumurtlama olur geç döllenir herkes tarihinde yumurtlamayabilir mesela ben 20 şubat adet oldum 26 sında bittim martın 7 sinde yumurtladım 8 i çatladı 8 günüm var nasıl çıksın 🥰 mecbur adet günümü beklicem 🥰 erken yapmış olabilirsin yani belki tüplerde yol alıyor daha 🥰 hesaplara göre gebeysem 3 haftalığım ama yumurtlama geç olduğu için öyle değil 🥰 inşallah gebesindir canım bekle biraz daha