Nilufar_1996 beni gülümsettiniz😊 o kadar bir habersiniz ki gerçekten… bizler hastalar tarafından dövülelim, psikolojik şiddet altında çalıştıralım, bir kişinin işini on kişi yapalım, adam yerine koyulup rahatsızlıklarımız dinlenmesin diye yemin etmiyoruz. Yasal hakkımızı kullanıyoruz. Kullanıyoruz ki hastalar daha verimli hizmet alsın, teşhisler doğru olsun-tedaviler aksamasın… 3 dk da neyin teşhisi olur Allah aşkına? Ben hastanın 10 tedavisini kaç kere 12 de taktığımı biliyorum yetişemiyorum anlıyor musunuz yetişemiyorum! Sayı olarak çok azız. özlük haklarımız iyileşsin, yasal olmamasına rağmen 24 saat nöbet tutuyoruz. Bir hayal kurun evde bebeğiniz varken 24 saat hastanede çalışıp eve dönemediğinizi nasıl olur? Hem biz sağlık çalışanları hem de siz hastalar olarak çok daha yıkıcı sonuçlara maruz kalmamamız adına bu grev üzgünüm ama şart.