Beyzan738 eğer sizde çalıştığınız yerde hakkınız verilmezse 4 doktorun yapması gereken işi sağlık bakanı yeterli dolum yapmadığı için siz yapıyorsanız görevini ve haklarınız varken verilmiyorsa sizde o işte çalışmak istemezsiniz hakkınızı aramak istersiniz ne kadar işinizi sevseniz bile haklarınızın fazlasıyla yendiğini farkettiğiniz an huzurunuz kalmaz Buda hastalara etrafınıza evinize yuvanıza yansır onları da anlayın lütfen siz evde onca iş yapmanıza rağmen kocanız yüzünüze bakmazsa dövse sövse aldatsa hakkınızı yese gidip başka yerde otururken mutlu olur musunuz huzursuz olursunuz verdiğim emeklere bak hakkım olana bak verilen değere bak dersiniz eşinizin sinirini başka şeylerden çıkarırsınız ne kadar sevseniz de birgün isyan edersiniz lütfen içinde bulunmadığınız şeyleri bu kadar kolaya indirgemeyin herkesin hakkı verilsin ki huzurlu mutlu görevlerini yapabilsinler 🙂🙏🏻