kubumom 25 haftalık başladı bu bebeğimde ilk kızım da 20 haftaliktim 🤷 sağlıkla gelsinler dahiliye doktoru şuan alamaz mısınız diye sordu doktora alamam abi yapamam dedi çok erken kilosu gelişimi iyi ama yapamam bu sefer yoğun bakımda sorun yaşıyor dedi 😱 bakalım ne olucak en kötü ihtimalle bir sonra ki ay 34 haftalık alicak gibi 😳 sağlıkla doğsunlar sağlıkla gelsinler başka birşey istemiyorum