Ben surdan sana yazayım 🤷 ilk gebeligimde 20 haftalıkken başladı değerlerim kontrol altına alınarak 37 haftama kadar beklendi sonra birden yükselmesi sonucu sezeryana alındım çok şükür kızım 6 yaşına girecek çokta sağlıklı Allah’ım ömrünü uzun kılsın bahtı güzel olsun inşallah 🤲 ikinci kızım yolda 25 haftalık başladık geçen hafta değerlerim tavan yaptı alt 480 ast 360 çıktı ve doktor direk ilaç başladı eğer düşmez ise doğuma Alicam seni dedi 32 34 arası şuan 31 haftaya ramak kala bugün kontrolüm var dün kan verdim bakalım düşerse 36 ya kadar yolu var 2 buçuk kilo da alırım ne seni riske atarım ne bebeği dedi şuan kan vitamin vs vs bu ilaçlarımı 1 haftadır almıyorum biraz değerlerim düştü sanırım kasintim var 😱 ama o gün ki değil yinede hafif bir şekilde azaldı tamamen bitmiş değil zaten doğumdan sonra komple bitiyor şükür ki bazı gebelerde kalıyor imiş Allah a şükür benimki geçiyor az sabretmek lazım 🤭