eslemsi
Sizi çok.iyi anlıyorum 7.haftada başladı.bulantim 15.hafta yarın bitiyor inaninki 3 gündür iyiyim 3 gun öncesine kadar felaket kotuydum inaninki ki kokuları hala çekemiyorum ve aksam lari kusuyorum hala .Oğluma hamileyken iki sene evvel 20.haftaya kdr sürmüştü çok kötü hapi bırakın bakalim bir kaç gün belkide bünye hapa alıştığı icin içmeyince bulaniyordur.Rabbim yardımınız olsun inşallah en kısa zamanda gecer. 🙏