2105_iyiki merhaba bende saat 6dan beri kasığıma yanlarına belime giren bir ağrı var hiç geçmiyor arada hafifliyor tekrar şiddetleniyır
Sanki adet olacakmışım her an gibi sabah gittim saat 9da hastaneye ama sancı çıkmadı. Hala çok sancım var duş alıyorum tuvalete gidiyorum ama geçmiyor sizin kide böyle miydi dğzenlimi değilmi bilmiyorum dakika tutamıyorum çünkü ağrı arada hafifliyor ama geçmiyor. Siz doğum sancısını yaşamış olduğunuz için soruyorum bu tarz bişey miydi saat 6dan beri yalancı sancı tutmaz diye düşünüyorum