Gamze_akgunn kusan hamileleri en iyi ben anlarım 21.haftaya kadar kustum ben de.Prilam kullandım ama en azından yediklerini bazıları içimde kalıyordu.Yiyemeyen insana ye demek biraz saçma ama ben kussamda kaşar peynir,çiğ ceviz ve fındık,kavrulmamış kabak çekirdeği,pekmez,meyve,ev yoğurdu,süt,her gün 1 yumurta yedim içtim hep en azından bunları tüketin bebişe kilo aldıran şeyler bunlar.Bebek kilosu genetik bi şey biraz da ama gelişimi için faydalı olan besinler bunlar bebişin