Siz de olmasaniz ne yapardim 😵💫 39 haftalığım kizlar on dk önce camasırım ıslandı ama bardaktan bosalır gibi değil pijamama bi kaç damla gecmis camasırım boydan boya ıslanmıs ama bi bardak etmez altıma mı yaptım suyum mu geldi emin değilim uzanırken oldu, suan da adet sancısı gibi ağrım var kasıklarım cok agrıyor doğum baslıyor olabilir mi ne yapmalıyım ?