Banada 50g yükleme yapıldı ve 186 çıktı. Doktorum endokrine yönlendirdi ancak 1 hafta ben kendimi takip etmek istiyorum sonrasında düşmezse gideceğim dedim. Ölçüm cihazı aldım. Sabahları kibrit kutusu kadar az yağlı beyaz peynir, 1 haşlanmış yumurta, 4 tane tuzsuz zeytin. Gerisi roka domates salatalık tam tahıllı 1 dilim ekmekle. Yavaş yavaş yiyince biraz daha doymuş gibi hissediyorsun 😄 ardından evin içinde muhakkak yürüyüş yapıyorum 20 dk, şekeri muhakkak düşürüyor. Ara öğünlerde 1 kase yoğurdun içine 1 elmayı dilimleyip üzerine tarçın döküyorum. Akşam yemeklerde sebze yemeği, birkaç kaşık bulgur pilavı, salata tavuk veya köfte. Evet çok zor, canım hala deli gibi özgürce yemek istiyor ama mecbur katlanıyoruz. Buarada bu yaptığım diyetle şekerim 120nin altında çıkıyor. Aralarda ceviz fındık mutlaka bebişimize şifa olsun 🌸