Miracinannesi_52 Kızlar bugün arkadaşım söyledi bebeqon dan aldığı takim hep solmuş benden ordan alıcaktım ama vazgeçtim başka nereden yaptırabilirim güzel rengi solmayacak bir takım?
Boncuk18 Miracinannesi_52 Hobİdik diye bir sayfa var ben oraya yaptirmayi düşünüyorum cinsiyeti belli olunca isterseniz bi bakin
Berru Miracinannesi_52 siniz. Resim Adresi https://resimyukle.io/r/g0BnQqHcoD cenim ben madre bebekten yaptırdım çok kişi yaptırmış buradan bende burda yaptırdım dün yıkayıp utuleyip hastane çantanıza koyduk gayet güzel geldi
Kubra_kocbug Miracinannesi_52 instgramda tugbakuyu die bir sayfa var ben ordan yaptırmayı düşünüyorum gecen sene kuzenim ordan yaptı cok memnun kaldı hiç bir sıkıntı yaşamadı banada tavsiye etti bende ismine karar verdiğim gibi ordan yaptırcam
Berru Miracinannesi_52 bu takımda yok ama Instagram da madre bebek ten yaptırdım bir bakın isterseniz belki vardir
kuzeymomsss Miracinannesi_52 her takıma yastık yapıyorlar. Sayfa ile iletişime geçerseniz yardımcı olur
Fnen Miracinannesi_52 ay gerçekten bebeqon hiç güzel değil burda çok kişi önerdi diyr aldım ama çok solgun geldi 😞😞