SelinHalistoprak Kızlar son günlerde iç çamaşırım sırılsıklam oluyor nedense ama altıma kaçırdığımı sanmıyorum istemsiz oluyor kuruduğunda cis gibi iz kalmıyor su biraz biraz geliyor olabilir mi ilk anneliğim hiç bir fikrim yok
gulsumm1 SelinHalistoprak suyun gelmiştir canım benimde iki kere böyle oldu ve şuan 6 günlük anneyim 😍
zeytinkiz SelinHalistoprak ter canım 😄 benımde öyleydi ilk suyum sızıyor sanıyordum cok korkuyordum ama ter oluyor.
Aycan051415 SelinHalistoprak şu olabilir eczanede ped var ondan al evde bi bak eğer cidden suyla hiç durma hastaneye git
Mervbeder SelinHalistoprak sızıntı şeklinde geliyor olabilir mi suyun eczanede ped var al istersen bi bak dene riske atma veya acile git de suyunu kontrol et
SelinHalistoprak OsmanEge_12 suan hafif sancılı gibiyim ama geçer mi bilmem ne zaman doktora gitmeliyim
SelinHalistoprak gulsumm1 normalde böyle olmazdı ama bebeğimin olduğu yerlerde ağrıyor gibi bir his var
OsmanEge_12 SelinHalistoprak bence kontrole her ihtimale karşı gitmen gerek benim suyum o şekilde 30 saat boyunca geldi doğum 30 saat sürdü yani sürekli antibiyotik yapıldı serum takıldı bebek içerde enfeksiyon kapma son diye öyle bişey olunca doğunca da çok büyük risk oluyor ama sen bilirsin tabi
gulsumm1 SelinHalistoprak aynen benimde böyleydi gece 2 de bir geldi ben anlamadım altima kaçırdım zannettim 😂 sonra 7 gibi ayağa kalktm lavaboya yine geldi bu sefer fazlaydı hemen doktorumu aradım gel dedi gittim doğuma alındım sen yinede takip et baktın yine geliyor git canım bende 37+4 doğum yaptım
SelinHalistoprak gulsumm1 bana doğum belirtilerini söyler misiniz internet doğru bilgi vermeyebiliyor doğumum bugünse bile anlayamıyorum
SelinHalistoprak OsmanEge_12 sancı mı bilmiyorum ama rahatsız edecek kadar çekilmez bir şey değil ılık duş aldım mide bulantısı var baş ağrısı var
OsmanEge_12 SelinHalistoprak su yapışık bişry cnm akıntıya idrara benzemiyor kokusu yok saf su tarzı ama koyu bişey emin ol suyun sızıyorsa anlarsın ama bu kadar da riske atma kendini git acile 5 DKK lık bir testle anlıyorlar suyun gelip gelmediğini
Nezii SelinHalistoprak Islaklık diyorsun canım git bu gece. Suyun sızmaya başladıysa enfeksiyona açık oluyor rahim. İçin rahat eder hem .
SelinHalistoprak Nezii tam olarak termis artan hormonların etkisiyle normal bir yakın doğum belirtisiymis e zaten hafta cıkmıs 37 ye gelirse gelsin 😅
SelinHalistoprak zeytinkiz gerçekten termis geceden sabah su saate kadar ter icin kalmısım hastane ayazında 😅