SinemKeskinsin1 bende 36+2 tam Ramazan’ın ilk günü yani sahura kalkilacak gun 1 Nisan sezeryan olacak bende hiç Ramazan’a denk gelsin istemiyorum erken doğum riskim vardı riskli haftalar geçince bizim kızın gelesi de kalmadı bir tarafım içerde kaldıkça gelişiyor acele etme diyor bir tarafımda hem ağrılara dayanamıyor hem doğsun artık kucağımda olsun diyor 15 gün kaldı gecmiycek gibi geliyor