Ya hanımlar okadar belirsizki şuan 36 haftadayım kızım 39+1 de doğmuştu bu erkek ne zaman doğacak belli değil normal olacak inşallah ama ben ramazana denk gelmesini istemiyorum ya ramazandan önce doğururum inşallah siz neler düşünüyorsunuz nasıl gidiyor 🤗