Mevsm-123 Tecrübeli anneler yardımmmmm Park beşik mi yoksa anne yanı mobilya beşik mi çok kararsızım oda yapmayacağım ama beşiğe de karar veremedim avantajları ve dezavantajları nedir her ikisinin de
Nazlimom Mevsm-123 Ben park beşik aldim dün kurduk yanlarından kilitli istedigin yere de taşıyabiliyosun ilerde de cocuk içinde oynayabilior
EryaCa Mevsm-123 İlk çocuğum da büyüyen beşik aldık oğlum rahat edemedi park yatak aldım hiç olmadı en son montessori aldım ama bu süreçte hep benimle yattı geniş yatak istedi onlar dar geldi yatamadı çok derinlerdi şu an anne yanı aldım yatağıma yanaştırdım inşallah bu sefer memnun kalırım
Mevsm-123 Nazlimom Anladım o açıdan bana da mantıklı geliyor ama bir yandan da çok sağlam olmadığı hissiyatı veriyor ya
Mevsm-123 Selindrellaa Hmm hayırlı olsun 🙂 bizde bugün kademeli anne yanı beşiği olarak baktık çokta hoşuma gitti ama işte park yataklarla arasında kaldım
Dark Mevsm-123 https://www.trendyol.com/meltem-smart/kral-sallanir-ahsap-anne-yani-besik-60x120-cm-gri-p-227444432?boutiqueId=599164&merchantId=116069&storefrontId=1&countryCode=TR&language=tr&gads=true Bunun mat beyazını aldık. Ben park yatak sevmediğim için. Erkek olsa bu renk alacaktım. Kademeli. Ön tarafı iniyor anne yanı da oluyor.
Mevsm-123 Dark Dark Aynen bende bir mağazada bu markanın modelini gördüm o yüzden aklım karıştı park yataklar da çok içime sinmedi ama bu mobilya olunca ilerde kaldırmak ya da elden çıkarmak zor olur mu ki diye düşündüm
Nurcanyks Ben şahsen park beşik Alacam çok daha kullanışlı bebeğim buyudugunde de alt katını kullanacam sizde bence park beşik tercih edin 😊
Mevsm-123 Nurcanyks Öyle mi dersiniz güvenirlik açısından biraz tereddütlerim var park peşikte inşallah bi an önce karar verebilirim
Mevsm-123 Birde kızlar bebek arabasında neye karar kıldınız hangi marka hangi model kullanışlı olur acaba
Ikinciyeanne Park yatak almistim ogluma hic kullanmadik çünkü tasimasi zor daha cok anakucagi kullanmistik bu bebegimde kucuk besik istiyorum
Mevsm-123 Dark Ah bazen aklım duruyor sanırım haklısın canım toplanıp ikinci bebek için saklanabilir fikirlerin için teşekkür ederim sanırım biraz daha netleşti konu benim için 😊
Betulsen34 Canim ben bu tarz kullaniyorum. bu tarz besikler cok kullanisli oluyor. Hem kurulum hem yer hem sadelik acisindan. Hende en az 2,5 yasina kadar yatiliyor https://ty.gl/ne0pd5wn9n https://ty.gl/9o6fodroj2
Mevsm-123 Betulsen34 Aynen bunlarda güzelmiş kibar duruyorlar olabilir park beşikten vazgeçiyorum o zaman artk
Betulsen34 Mevsm-123 kullanis olarak ben cok memnunum. Kaldirdigimdada dolabin arasinda sokuyorum parcalari yer kaplamamis oluyor 🙂 2. Cocuguma boyle saklamis oldum