Arkadaşlar ben 32+1 im kıyafetlerini bügün yıkadım ama birşey sormak istiyorum siz hepsini mi ütüleyip koyorsunuz dolabına yoksa hastaneye gidecek kadarınımı ütüleyip koyacaksınız birde süreklimi ütüleyeceksiniz yoksa sadece bir kereye mahsusmu bunu merak ettim fikirlerinizi merak ediyorum