eylulummmm insalah canim sen bol bol su iç birsey olmaz Allahin izniyle bende 17+6 oldum cok şükür nasipse kızim olacak degismezse doktor %80 85 dedi bakalim ayrintili ultrosonda duymadan pek heveslenmek istemiyorum.
Bir tane oglum var 3 yaşında
Kiz deyince sevindik tabi 😊
Onemli olan saglikli olmasi ama tabiki gönül oglum olunca bir kizim olsa diyor 😊