eylulummmm Kızlar bugün sabahtan beri belli aralıklarla kasıklarmda birazda üst kısmında sızlama gibi sancı var biraz canımı acitiyo sürekli olmuyo ama durup durup geliyo neden sizce 14+3 haftalık hamileyim bisey yoktur inşaallah
NslhnAltun5580 eylulummmm benim de öyle ben 8 haftalığım doktor normal demişti rahim genişliyor kese büyüyor çok şiddetliyse bir acile git istersen
AysegulAloluAcikgoz eylulummmm bebis buyuryor rahminizde buyuyor bu sebeble olabilir ama idrar yolu enfeksoyonunuzda varsa oda o sekil kasık agrisi yapıyor bir doktorunuza danisin yada saglik ocaginda bir idrar testi verebilirsiniz. Kontrolunze daha varsa
Ebruxxxx eylulummmm bende 14+3 benimde sol kaşığın arada kalp gibi atıyor sürekli belime vuruyor ağrı bazen sol bacağım ağrıyor sizde varmı böyle durum yada cinsiyet ogrendinizmi…
maviiiayyy Bende tam bunu yazicaktim ama ben 7. Haftaya yeni girdim sol kasikta ara ara vuran agrilarim oluyor normal mi
eylulummmm @maviiiayyy seninki normal canım o haftalarda bende yaşadım ama şuan çok şiddetlendi benimki ya niye öyle oluyo anlamadım
eylulummmm @Beyzak11 benimde kanama alanim vardı canım geçti şuan çok şükür ama agrim olmamıştı bilmiyorum ki acaba rahmimiz büyüdüğü için mi ağrı yapiyo
eylulummmm @AysegulAloluAcikgoz 2 gün önce idrar tahlili verdim enfeksiyon 1 çıktı yok denecek kadar azmis randevumada 3 gün var daha canım ama şuan daha iyiyim agrim yok :)
AysegulAloluAcikgoz eylulummmm sevindim canim bol bol dinlen su iç benimde en buyuk belam enfeksiyon hic bitmiyor cok zor gerçekten ayaklarini sıcak tut 😊
eylulummmm @AysegulAloluAcikgoz gebe olduğumu ogrendigimden beri corapsiz gezmiuorum canım :) sence bende ilaç kullanmalimiyim çok az çıktı ama artar mi
AysegulAloluAcikgoz eylulummmm doktor gerekli gorseydi verirdi canim bende gecen gun baktirdimda doktor az ama seni rahatlatsin diye 1 doz toz verdi benimde yanmam ve kasik agrim vardi. Benim zaten hic sıfirlanmiyor o enfeksiyon hamileligimin ilk zamanindada az vardi enfeksiyon normalde de gecmeyen çilem zaten. Seninde gecmesse tekrar bir baktir ilerleyebilir tabiki insallah gecer biran once.
eylulummmm @AysegulAloluAcikgoz sağlık ocağına yaotirmistim ilaç yazcakti doktoruma sormadan almak istemedim
AysegulAloluAcikgoz eylulummmm hmm anladim alsaydin keşke kontorle gidene kadar rahat ederdin biraz. Enfeksiyon bebek icinde iyi degil senin icinde.
AysegulAloluAcikgoz eylulummmm insalah canim sen bol bol su iç birsey olmaz Allahin izniyle bende 17+6 oldum cok şükür nasipse kızim olacak degismezse doktor %80 85 dedi bakalim ayrintili ultrosonda duymadan pek heveslenmek istemiyorum. Bir tane oglum var 3 yaşında Kiz deyince sevindik tabi 😊 Onemli olan saglikli olmasi ama tabiki gönül oglum olunca bir kizim olsa diyor 😊
eylulummmm @Ebruxxxx benimde bacaklarım fln sizliyo sol kasığımda bisey atiyo gibi oluyo benimde arada cinsiyetimizede erkek denildi değişmezse çarşamba randevum var bakalım siz öğrendinizmi
Ebruxxxx eylulummmm banada erkeğe benziyor dedi ama belli değil 16 haftada belli olur dedi aceba bu yaşananlar normalmi vücudumuzda ben bel ağrısı çok çekiyorum ve bazen elim kolum uyuşuyor sendede uyuşukluk varmı