Fatma0 bence spinal. 4 gün önce spinal oldum. Genelden korkuyorum bende. Böyle de korkuyorsun ama bitince boşa olduğunu anlıyorsun bende korktum tabi ama acı yok. Sadece bastırırken onu hissediyorsunuz o biraz ürkütücü geliyor ama onda da acı yok. Kısa sürüyor bebek çıkana kadar zaten. Ben burda hep sonda cıkarken acıdı ilk kalkış cok zor postları okuyarak kendimi şartlamışım. Hemşire her geldiğinde acıcak dimi cok yanıcak dimi diyip durdum😀 hayır dedi hiç bişey olmıcak sondayı cıkardı sıfır acı. Birazdan yürüyeceğiz dedi cok korkuyorum dedim hiç korkma dedi. Gerçekten de öyle oldu. İlk yataktan kalkarken iki büklüm duruyorsunuz bi adım atınca kan akıyor boşalıyor sonra rahatlayıp dik yürünebiliyor. İlla ki yatıp kalkmak zor oluyor ama o kadar olcak.