Fatma0 bendede panik stak var spinal oldum fogar Dogmaz kucagima almak istedim sonuna kdr ustum titriodu korkudan kizima odaklandim dakikalae icinde dogacakti 9 aydsn sonra cok rahat gecti dogar dogmsz kucagima koydular kokusu teni cok guzeldi alta dikimi axilmayi bebeyi itiklerini hepsini hissetim ama agri yoktu cok guzeldi simdi 1 haftalik olduk kizimla allaha sukur bugunleride gordum allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu o an bebege odaklaniyorsun hastaneler beni o kdr gerio normslde tansiyon alletinden korkarim panik yapsrim firlstirim ameliyata hic o derece olmadim allaha sukur rabbin yardimcin oluo ki ben bu panik yuzunden sezerysn oldum yoksa normal dogumdu 39+6 da oanikten sezerysn istedim