Devlete de gittim özele de gittim. Özelde işimi halletmem yarım saat sürüyor test yaptırdıysam test sonuçlarını telefon İle öğrenebiliyorum tekrar tekrar git gel yapmıyorum. Devlette randevulu olduğum halde 1 saat sıramın gelmesini bekledim sıram geldi sonra testler için bi yarım saat daha sıra beklerim test sonuçları 3te çıkıyor dediler tekrar 3te hastaneye gittim test sonuçlarımı öğrenmek için yarım saat 40 dakikada orada bekledim içeri girdiğim de soru sorduğum için birde azarlandım 😅 o yüzden kesinlikle özel hastane diyorum tabii imkanınız varsa