Elifc12 düşükten sonra insan daha çok hamile kalmak istiyor yani tabi korkanlar da çok tekrar düşürecem diye ama ben zaten kürtaj olmadan önce sordum doktora tekrar ne zaman gebe kalabilirim diye. Vakit kaybetmek istemiyorum yeni vakitten kastım anneliğe o kadar alıştım ki zaten istiyordum da bebek bu yüzden pek beklemek istemiyorum