Czn2105 ben 10 haftalık kürtaj oldum 1 adet geçsin deneyebilirsin dedi doktor. Zaten adet oluyorsak yumurtluyoruz ve vücut kendini hamileliğe hazırlıyor demektir. Ben bir adet geçtikten sonra hamile kaldım rahim kalınlığım da olması gerektiği gibiydi şimdi 7 haftalığım. Hem bir yerde okumuştum ilk ay hamile kalanlarla 6 ay korunup hamile kalanların sağlıklı doğum yapma oranı karşılaştırıldığında aynı oranda olduğu tespit edilmiş. Siz psikolojik olarak kendinizi iyi hissediyorsanız ve doktor da rahminize baktığında kanama alanı, kist vb. tespit etmediyse deneyebilirsiniz.