ada58 ayrıca forumda grevle ilgili yorumları okuyordum dehşete düşüren bi yorum gördüm kadın bi tanesi doktordan aylar sonra randevu bulmuş yarın gidecekmiş bakmazlarsa yıkacakmış hastaneyi. işte bu zihniyete hiçbişey anlatamazsınız. bi hapis cezası yüklü bi para cezası gelse doktorlara ve sağlıkçılara istediği gibi çemkiremeyecek bunun gibiler. ve eminim vergi bile vermeyen yeşil kartlı kesim olabilir bu yorumları yapanlar. o doktorlar 8-12 bin gibi cüzi maaşlara çekiyorlar bu sıkıntıları, özel hastaneye gidiyor hepsi haklı olarak özel hastanede alanında uzman bir hekim en az 30 bin tl maaş alıyor.ben de olsam 1 dk düşünmem özele geçiş için. devlette hizmet veren doktor sayısı azaldıkça hastanede randevu bulamıyorsun , randevu alsan 5 dk muayene süresi var. özel hastanede 20-30 dk da yeri geliyor sorunumu anlatamadığım oluyor 5 dk da nasıl anlasın teşhis koysun. sonra yanlış teşhis olunca doktoru dövelim gebertelim…doktorları böyle çalışmaya zorlayan sistem suçludur ve bu sistemi bu hale getirenler.
Ayrıca eklemek istiyorum grev nedir diye isyan eden ,bu grev nerden çıktı diye naralar atan kesim çalışmayan, emek vermeyen, okumayan kesimdir net(istisnalar olabilir)Grev her çalışanın kanuni hakkıdır. Hakkını alana kadar kullanır.