babymoomss 17-18 Şubat 2022 tarihlerinde ülke genelinde iş bırakma eylemi yapılacağı belirtildi. Bu iki gün boyunca eylemlerin; acil hastalar, diyaliz hastaları, gebeler, kanser hastaları, yoğun bakım hastalarının bakımını aksatmayacak; diğer hastalara da nöbet düzeninde sağlık hizmeti verilecek şekilde gerçekleştirileceği duyuruldu. Diye bir yazı okudum ama