Yildizparlak ZMG65 canım bende 9+3 um benim hiç bir belirtim yok belim ağrıyor arada o bende hep evhamliyim bunun için yarın doktor kontrolümüz var bakalım.insallah hayırlı haberlerle eve döneriz
Teachernry ZMG65 yok ben zaten değer ölçümünü bitirdim bebeği gördük kalp atışını duyduk çok şükür sadece akıntı kafamı karıştırdı
Teachernry ifakatyildiz çok teşekkür ederim cevabınız için salı günü doktora gideceğim çarşamba günü verdim idrar tahlili 😇