[silindi] ZMG65 bahra temizliği ağır bebeğinde küçük yardıma gelecek biri varmı yoksa yapma tehlikeye atma günah
[silindi] Minnoss_hatun_ bulantı hapı fln kullanıyorsan belki ondandır arkadaşın dediği gibi kanaman yoksa bi sıkıntı yoktur inşallah ama bir doktora görün yakın zamanda için rahatlar en azından
Deletedmom4548454 ZMG65 bizde bugun 7+0 olduk 😍 gögüs hassasiyetim var cok fazla onun dısında cok sükür bir belirtm yok böyle devam eder insallah hamile gibi degilim. Masallah diyelm😂😅
-MinikveAnnesi- ZMG65 aynı bende öyleydim 😂 bazen bulantı sürekli kusmaktan daha fazla süründürebiliyor tuzlu cubuk ye iyi geliyor
ZMG65 -MinikveAnnesi- aynn en çok yeşillik böyle ne bileyim domates salatalık onları tuzluyup yiyorum en çokta limon istiyo canm 😅
Teachernry ZMG65 acaba doktora mı sorsam o kontrolde her şey normal demişti idrar ve kan testi aldı gerçi senden de aldı mı inşallah sağlıkla ilerleriz hepimiz 🤲🏻❤️
ZMG65 Teachernry benim değerler çok güzel ilerliyo 28subatta hafif lekelenme ve simsiyah kan gördüm ozamn degerim15000 di Ocak ayindada düşük yaptığım için geçen aydan kalma dedi maşallah bebişin sağlığı yerindeydi tahlil tutma gereği duymadi doktorum bizimde içimize su serpti tabi
Sevensevilen ZMG65 8+5im doktor 9 Nisan’da kontrole çağırdı. Nasıl geçecek zaman bilmiyorum 🥰 Neler yiyebiliyorsunuz merak ediyorum. Bir haftadır kuru şeyler yiyebiliyorum
ZMG65 Sevensevilen yeşillik salata tarzı yiyebiliyorum mesela bugün yemek yaptık ya sabahına yiyemiyorum öyle bı sıkıntım var çokça limon istiyo canm
Nurgl34 Caglaasya bende tam 7+0 mide bulantim 5 haftalıkken falan vardı ama sonra kesildi 1 hafta önce kalp atışını dinledim bende sizin gibi çok tedirginim
ZMG65 Nurgl34 inşallah hicbirsey olmaz sıkıntı yapmayın o çok önemli Allah’ın izni ile herşey normal bir şekilde ilerler
Teachernry ZMG65 yok ben zaten değer ölçümünü bitirdim bebeği gördük kalp atışını duyduk çok şükür sadece akıntı kafamı karıştırdı
dyg_klc 9 haftalık bu gün tam kasıklarım gerilip ağrılar giriyo ve hızlı bir şekilde geçiyo sizce normal mi aşırı olan mide bulantımda 2 gündür hiç yok
ZMG65 dyg_klc bnce normal zaten belirtilerde kask ağrısı yazyo gelişen bebek ve büyüyen rahimden dir diye düşünüyorum
yagmurrrra 8+1 ve acayip bulantım var bundan 6gün önce hastaneye gidicek kadar kötü oldum bulantılı kusmalı berbat geçiyor hiçbişey yiyemiyorum bide üstüne kovid olmuşum 🤢 yarın karantinamın son günü iyiye gidiyorum ama bulantılar mahvetti ve prilam kesmiyor
ifakatyildiz Teachernry süt kesiği gibiyse idrar yollarınızda enfeksiyon olabilir benimde öyleydi doktorum tek kullanımlık bir ilaç yazdı geçti.Enfeksiyonda mide bulantısını artırıyor ve ağrı yapıyor siz bir an önce doktorunuza gidip idrar tahlili verin geçmiş olsun ☺️
Teachernry ifakatyildiz çok teşekkür ederim cevabınız için salı günü doktora gideceğim çarşamba günü verdim idrar tahlili 😇